Adas Herb

Adas Herb

Pernahkah anda mencari cara untuk detox badan anda secara semulajadi? Pernahkah anda bimbang tentang bagaimana pencemaran berbahaya telah disimpan diri mereka di dalam badan anda selama bertahun-tahun dan mahu menyingkirkan mereka? Pernahkah anda cuba banyak formula Detoksifikasi dan juga pergi ke klinik Detox? Ibu Alam telah memberikan kita satu cara yang murah bahawa ini boleh dilakukan. Ia adalah mudah untuk digunakan dan mudah untuk mencari. Mengepam keluar toksin yang tidak diingini dari badan anda secara tetap dengan penggunaan Adas herba.

Adas, sangat bernilai sebagai herba masakan dan sebagai rempah, juga telah digunakan berabad lamanya sebagai satu bentuk perubatan alternatif. Minyak pati diekstrak daripada biji kecil dan minyak ini mengandungi banyak phenyl-propanoids. Terdapat 3 jenis Adas, yang Adas Florence, gula, dan jenis pahit. Adas digunakan sebagai diuretik, dan benih, yang sebenarnya buah Adas, mempunyai pelbagai jenis flavonoid dan furanocoumarins.

Orang-orang Rom digunakan Adas herba untuk penyakit pencernaan dan kajian saintifik telah membuktikan bahawa ia akan menghilangkan gas di dalam perut dan usus anda dengan membuat ia menjana angin. Walaupun ia mungkin kedengaran agak tidak diingini, lulus gas adalah faktor yang membantu menghidupkan kembali sakit perut dan kolik. The Adas herba juga mempunyai sifat antispasmodic dan boleh membantu dalam decongesting petikan bronkial.

Bahagian yang anda perlu menggunakan untuk dapat memanfaatkan sifat-sifat luar biasa yang Adas mempunyai buah-buahan, atau apa yang lebih dikenali sebagai benih. Anda boleh membelinya di bahagian rempah runcitan, dan ia adalah mudah untuk berkembang tumbuh-tumbuhan anda sendiri supaya anda akan mempunyai bekalan besar benih berharga pada kos yang minimum.

Adas hanya mengambil masa sekitar 80 hari untuk tumbuh menjadi saiz besar dan selepas 20 hari lagi benih akan mula muncul. Jika anda menanam Adas herba terutamanya untuk tujuan detoksifikasi, loji Adas pahit. Untuk dapat menggunakan herba ini dalam aplikasi masakan dan perubatan, anda boleh menanam Adas manis. Adas tidak boleh ditanam berhampiran Dill, jemuju atau tomato sebagai tumbuhan yang dapat menyeberang pendebungaan. Pelbagai jenis tumbuhan Adas juga tidak ditanam berhampiran antara satu sama lain. Adas adalah tumbuhan musim sejuk tahan lasak dan boleh hidup angin sejuk dan keras.

Menuai untuk daun pada waktu pagi dengan memotong beberapa daun untuk kegunaan anda dari atas nod kilang. Apabila Adas herba yang matang sepenuhnya, anda boleh menuai keseluruhan tumbuhan. Menuai untuk sebelum ia masak sepenuhnya pada pagi hari yang cerah. Memisahkan biji daripada pulpa dan basuh kemudian udara kering di dengan meletakkan pada satu lapisan di atas dulang di tempat yang kering selama 6 hari. Menghidupkan benih dan membuang mana-mana bahagian tumbuhan yang berlebihan dan biarkan hingga kering untuk satu lagi minggu. Menyimpan dengan betul.

Untuk menggunakan, menghancurkan satu sudu teh biji dan tempat ke dalam cawan. Masukkan air panas mendidih membenarkan ini curam selama sepuluh minit. Anda boleh ketegangan keluar benih dan masukkan pemanis seperti madu dan gula sebelum minum. Nikmati minum Detox herba anda setiap hari ke arah kesihatan yang lebih baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar