Pemulihan Asid Reflux - An Apple a Day Memastikan Reflux Away?

Pemulihan Asid Reflux - An Apple a Day Memastikan Reflux Away?

Perniagaan saya tertumpu kepada ubat refluks asid dan saya baru-baru ini menerima e-mel dengan tajuk perkara yang bijak, "Adakah epal sehari menjaga refluks dunia? ' Seperti yang saya membaca e-mel yang singkat, saya tidak boleh percaya berapa ramai orang yang tertanya-tanya tentang rawatan alternatif. Malah, Google keputusan enjin carian menunjukkan bahawa carian ubat semulajadi semakin meningkat setiap bulan.

Jika anda mengalami refluks asid, ini boleh menjadi maklumat yang paling penting anda membaca semua tahun. Pada akhir artikel ini, anda akan belajar mengapa epal boleh menyembuhkan pedih ulu hati anda dan beberapa ubat-ubat lain yang boleh keluar melaksanakan antasid.

Antasid atau Epal?

Asid refluks hampir meninggalkan saya kepada anak yatim, hampir 30 tahun yang lalu. Ia adalah kira-kira waktu itu ayah saya akhirnya menemui penawar yang mudah dan berkesan untuk gastro refluks penyakit serius esophageal (GERD). Dan anda mungkin terkejut bahawa ubat ini masih berfungsi dengan selamat hari ini! Ubat beliau adalah epal merah!

Jika anda adalah seperti ayah saya, anda mungkin mengalami episod refluks sekurang-kurangnya sekali sehari. Ayah saya tidak dapat tidur sepanjang sepanjang malam tidur kerana tahap penyakitnya. Dan kemudian ia berlaku! Ayah saya bangun pada suatu pagi menyedari bahawa dia tidur pada waktu malam. Selepas berundur langkah malam sebelumnya dan banyak bereksperimen, beliau akhirnya menyedari bahawa makan epal merah sebelum tidur menjadikan beliau refluks rokok.

Sehingga hari ini, ayah saya dikenali sebagai 'Johnny Apple Seed' kerana dia sentiasa membawa BAGGIE yang penuh dengan keping epal. Dan dengan ubat ini bahawa dia akhirnya berkata selamat tinggal kepada antasid dan GERD.

Dan anda boleh juga!

Mudah Pemulihan Asid Reflux

1. Makan epal merah atau bahagian yang boleh membantu membetulkan serangan. Epal sentiasa selari dengan kesihatan yang baik dan ubat ini menyokong kepercayaan ini.

2. Anda juga harus cuba untuk menghadkan kafein dan minuman berkarbonat anda minum. Sebaik-baiknya, anda hanya boleh minum air. Kedua-dua minuman berkarbonat dan kafein boleh rosak atau melemahkan sfinkter yang lebih rendah esophageal anda (LES) yang merupakan punca di sebalik refluks anda.

3. Madu juga merupakan ubat popular untuk pedih ulu hati kerana ia pembaikan dan menguatkan sfinkter anda. Ambil 3 sudu teh setiap hari dan 1 kanan sebelum tidur.

4. Meneutralkan asid refluks bukan hanya untuk antasid. Anda boleh melakukan ini dengan meminum 1 gelas air dengan setengah sudu teh baking soda. The baking soda adalah penampan yang meneutralkan asid refluks.

5. Akhir sekali, diet yang sihat mungkin ubat yang paling bawah-rated. Sebagai contoh, makan banyak serat larut air (buah-buahan dan sayur-sayuran) akan membantu membina semula tisu untuk sfinkter tetapi juga menyumbang kepada flap perut ketat dimeterai (sfinkter). Kerana buah-buahan dan sayur-sayuran kebanyakannya air ini masuk akal yang sempurna.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar