Bunga - Sweet dan Remedy wangi Sinus Utama

Bunga - Sweet dan Remedy wangi Sinus Utama

Saya sedang berjalan melalui pasaran hari ini dan terjumpa penjaja yang menjual bunga kering dan pengajaran yang penuh semangat bagaimana untuk membuat minuman berperisa bunga untuk menyembuhkan anda daripada semua jenis penyakit dan alahan. Beliau telah menjual apa-apa pelbagai yang saya meluangkan masa hampir sejam bercakap dengan dia dan menghirup minuman bunga yang dia telah sediakan untuk kita untuk mencuba. The 'penonton "juga telah diberikan satu senarai semua jenis bunga yang boleh kita gunakan untuk menyediakan untuk diri kita sendiri minuman bunga yang sihat untuk menyembuhkan diri kita sendiri.

Roselle - menenangkan, ubat untuk penyakit jantung, batuk kering dan tonsillitis

Forget Me Not - kulit yang baik, meningkatkan fungsi buah pinggang dan meningkatkan sistem imun

Marigold - meningkatkan fungsi hati, buasir, insomnia

Lily - Mengawal paru-paru dan sistem perkumuhan, melegakan batuk

Osmanthus- melegakan batuk dan melonggarkan kahak, menguatkan paru-paru

Saya telah membeli osmanthus, lily dan stevia rebaudiana (ini merupakan pemanis semula jadi) untuk anak saya yang menghidap resdung. Dia memberitahu saya untuk curam dalam air panas selama kira-kira 5 minit, tekanan dan minum. Saya cuba minum diri saya dan rasa begitu menyegarkan, berperisa bunga dan gembira manis dan ia meninggalkan kesemutan dan kesan menenangkan pada tekak anda. Anak saya yang berusia 8 tahun suka minuman yang begitu banyak yang dia meminta saya untuk membuat jag supaya dia boleh minum bila-bila masa.

Menggunakan bunga adalah satu rawatan herba, yang sinus semulajadi remedi rumah yang paling anda boleh minum bila-bila masa untuk menyembuhkan jangkitan sinus anda. Terdapat beribu-ribu tumbuhan dan bunga yang anda boleh memilih daripada dan ubat rumah sinus anda mungkin mengandungi bunga sedozen atau tumbuh-tumbuhan dan mereka boleh bekerja dalam masa beberapa hari tetapi anda akan dapat melihat beberapa peningkatan dalam jangkitan sinus anda selepas beberapa minggu. Rawatan herba boleh digunakan untuk merawat sebarang alahan jangkitan terutamanya pernafasan seperti jangkitan sinus.

Anda boleh cuba ramuan di atas bunga yang saya digunakan sebagai ubat rumah sinus anda untuk menyembuhkan jangkitan sinus anda kerana ia benar-benar kerja-kerja besar bersama anak saya. Anda juga boleh cuba campuran ini mujarab 3 ekstrak tumbuhan - kayu manis, thyme dan bunga cengkih - anda boleh mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana untuk menggunakannya dari http://www.sinushomeremedy.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar